Την πρώτη θέση στη Silver League κατέκτησαν οι Κορασίδες της Ακαδημίας πόλο του Ολυμπιακού, στην τελική φάση που διεξήχθη το Σαββατοκύριακο (20-21/6) στο Κολυμβητήριο του Ολυμπιακού Χωριού, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις τη φετινή χρονιά. Οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν απέναντι στον ΝΟ Λάρισας στον ημιτελικό με 14-2 και απέναντι στον Ηλυσιακό στον τελικό με σκορ 17-10, επιβεβαιώνοντας την αγωνιστική τους ανωτερότητα και κατακτώντας το τρόπαιο.
Η ομάδα του Ολυμπιακού, μετά τη νίκη της το Σάββατο (20/6) απέναντι στον ΝΟ Χίου, συνέχισε τις θετικές εμφανίσεις της και στον τελικό, παρουσιάζοντας σταθερότητα, αγωνιστική συνέπεια και αποτελεσματικότητα.
Ολυμπιακός ΣΦΠ (Στέργιος Τοροσιάδης): Γιάγκα, Ζουρίδη, Χρήστου, Τζωρακάκη, Σλουμάτη, Κουρτίδου, Τσούπη, Τσίντζηρα, Κραβαρίτη, Γυφτοχρήστου, Μαρτσουκάκη, Λυμπέρη Δ., Γεωργοπούλου, Λυμπέρη Ι., Τσούγκα.