Στη Β΄ φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος συμμετέχουν αυτό το Σαββατοκύριακο (27-28/6) οι Νεάνιδες της Ακαδημίας πόλο του Ολυμπιακού, με τους αγώνες να διεξάγονται στο κολυμβητήριο Γλυφάδας. Οι «ερυθρόλευκες» θα αντιμετωπίσουν τον Ηλυσιακό και τον Εθνικό, με στόχο την πρόκριση στην τελική φάση της διοργάνωσης.