Skip to main content

Θετική παρουσία του Ολυμπιακού στο τουρνουά της Βέροιας!

22 June 2026
ΧΑΝΤΜΠΟΛ

Με θετικές εμφανίσεις ολοκλήρωσαν τη συμμετοχή τους στο τουρνουά «1st Veria Friends Cup 2026» τα τμήματα, Παμπαίδων Α και Παγκορασίδων Α της Ακαδημίας χάντμπολ του Ολυμπιακού. Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε στη Βέροια το τετραήμερο (18-21/6), με τη συμμετοχή ομάδων από διάφορες περιοχές της χώρας. Οι νεαροί αθλητές και αθλήτριες του συλλόγου έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό σε όλα τα παιχνίδια, αποκομίζοντας σημαντικές αγωνιστικές εμπειρίες.

Στην τελική κατάταξη του τουρνουά, οι Παμπαίδες Α κατέλαβαν την 7η θέση, ενώ οι Παγκορασίδες Α ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους στην 5η θέση.